شهریور 22, 1403
یک مالک و بطور کلی مشتری خدمات ساختمانی از لحظه تماس با یک گروه ساختمانی، انتظاراتی بجا و برآوردنی دارد:
- رسا و روشن بودن مسیر پیش رو در ساخت ساختمان
- تسلط سازه ساز به ویژگی های منطقه و تجربه کار در آن
- مهارت سازنده در تدوین طرحی اقتصادی با بالاترین بهره وری از امکانات و زمین
- توجه به آینده منطقه در طراحی سازه
- تسلط به قواعد شهرسازی (مقررات عمرانی شهرداری) و نظام مهندسی
- برخورداری از تیم برنامه ریزی از فونداسیون تا دکوراسیون
- پاسخگویی پیوسته به پرسشهای احتمالی مالکین و سرمایه گذاران
- همکاری در فروش درست و انتخاب ساکنین در صورت تمایل مالک یا مالکان محترم
- به خدمت گرفتن مشاوران حقوقی در صورت نیاز به اقدامات ثبتی و … برای مالکان به دستور آنان
- برخورداری پروژه از تایم لاین و گانت چارت و گزارش دهی آنلاین و مداوم از روند اجرای پروژه
- برگزاری جلسات همکفری در هر مرحله از پیشرفت سازه
- رصد صنعت ساختمان به منظور تغییرات بهینه با هماهنگی طرف قرارداد
گروه ساختمانی کایاسازه با التزام به تمامی محورهای برشمرده فوق، مسیری روان، شفاف، آشکار و در تکامل را با شما می پیماید تا از مرحله تخریب تا مرحله تحویل را بدون دغدغه و به شکل تجربه و خاطره ای خوش سپری کنید. این، مرهون تجارب و بهبه گیری از تیم فنی و اجرایی و برنامه ریزی و تعهد همیشگی ما به مشتریان به عنوان بزرگترین سرمایه های گروه ساختمانی است.
نزدیک ماندن و ارتباط ناگسستنی با مشتری به معنای نزدیک ماندن به تفکر و خواسته بازار است. بینش ارزشمند از مسائل و نگرانیهای افرادی که مخاطب ما در صنعت ساختمان هستند، تنها از مسیر ارتباط دائم با آنها به دست می آید. علاوه بر این مشخصات و مختصات و داده های محلی و نانوشته پروژه از زبان کسانی که سابقه و تجربه حضور و زندگی در آن را داشته اند بهتر بدست می آید. از طریق گفتگو و ارتباط، یک گروه ساختمانی به موضوعاتی که موردعلاقه افراد است بهتر پی می برد و بیشتر به آن توجه می کند.
هیچکس بهتر از مشتریان نمی توند تمایز و تفاوت ما را با رقبا کشف کند. توجه به خدمات مشتریان و نظرسنجی، کمک می کند تا نقاط ضع و قوت شناسایی شود با تاکید بر توسعه نقاط قوت، ضعفهای احتمالی با نقدسازنده و پیشرو اصلاح شود. ما اینجا هستیم تا به نظر شما با دقت گوش بدهیم.

- طبق نظرسنجیهای صورت گرفته 82 درصد از مشتریهای شرکتهای ساختمانی، معتقدند که به مشارکت بیشتری با شرکت نیاز دارند.
- 52 درصد از دوبارهکاریها در صنعت ساختمانی از دادههای پروژهای و ارتباطات ضعیف ناشی میشود.
- تقریباً 9 درصد از کل هزینهی پروژه بهصورت مستقیم و غیرمستقیم هزینهی دوبارهکاری است.
- 35 درصد زمان متخصصان در شرکتهای ساختمانی صرف فعالیتهای غیرسازندهای چون گشتن به دنبال اطلاعات پروژه، رفع اشتباهات و دوبارهکاریها میشود.
- این احتمال وجود دارد که مشتریان به دلیل خدمات عالی که ارائه دادید، برای همکاری دوم 67 درصد بیشتر هزینه کنند.


3 Replies to “رضایت برای مشتری اولین برابری شما”
من خارج از کشور زندگی می کنم و همیشه دغدغه ساخت ملکم را داشتم. دسترسی های آنلاین به داده ها و حتی دوربین های پروژه کاری کرد که فکر می کنم همیشه در کارگاه شما هستم.
احترام واقعی نه فرمایشی به مشتری در این مجموعه قابل مشاهده است. نحوه عملکرد و اصرار شما به شفافیت، واقعا عالی بود و اعتمادها را به خود جلب می کرد. ما توانستیم اختلافات بین مالکین را با تکیه بر تجربه شما حل کنیم و ساختمان خود را با کمک شما بسازیم.
کوشش شرکت شما برای طراحی بهترین نقشه و استفاده حداکثری از ظرفیتهای زمین و بنا، ستودنی بود. ما بسیار بیش از آنچه تصور می کردیم در مشارکت ساخت با کایاسازه سود بردیم.